Sázková kancelář Mostbet v České republice je high-tech systém, který kombinuje službu sportovního sázení a platformu online kasina. Po registraci zde na vás čekají vysoké kurzy, různé hry, různé bonusy a akce, sázky zdarma, roztočení zdarma a také výhodné promo kódy od Mostbet. Aby byla hra ještě zábavnější, vyvinuli jsme pohodlnou mobilní aplikaci!
Car Service

Kontaktní údaje

Mobil: +420 603 480 752
Telefon: +420 572 593 934
Dílna: +420 731 103 324

Email: petr@autoelis.cz

Provozní doba

Pondělí až pátek od 7:00 do 12:00 a od 13:00 do 16:30

Kontrola úniku chladiva pomocí vodíků

Sada kontroly úniku chladiva
Jelikož v blízké budoucnosti se stále více budeme setkávat s novým chladivem, tak si připomeneme, že stávající elektrické detektory nebudou fungovat a s UV barvivem najdeme jen hrubé úniky. Na chladivo HFO 1234 yf fungují jen elektrické detektory, které pracují na bázi rozpadu infračerveného záření a ty jsou dost drahé. Do budoucnosti tedy suverénně nejlepší metodou zůstává formovací plyn, tedy směs dusíku a vodíku v poměru 95% dusíku a 5% vodíku, protože je zcela jedno, jaké chladivo v AC systému koluje. Pro chlazení a vytápění elektromobilů je nejlepší systém na CO2, který se stále vyvíjí. V nedaleké budoucnosti je tedy možné, že se setkáme v dílnách současně s chladícím systémem v němž bude chladivo R134a, HFO 1234 yf a nebo CO2. Touto metodou hledáme současné hrubé i jemné úniky na místech kde nevidíme. Je to metoda sice nejdražší, ale je velmi důkladná, přesná a rychlá. Sada, kterou si ukážeme, stojí tak asi do 30.000KČ. Obsahuje vše, co je potřeba k detekci úniku. V tlakové láhvi je plyn na 12-15 zkoušek. Naplníme AC systém formovacím plynem na 4-5 barů, počkáme 5 minut a mezi tím zapneme detektor, který se 90 sekund zahřívá. Po zahřátí detekujeme únik tak, že hlavici detektoru posouváme nad místem, které snímáme rychlostí 2-3 cm za sekundu. Jelikož vodík stoupá, tak úniky detekujeme vždy shora. Výparník detekujeme z mřížky v kabině vozidla. Ukážeme si dvě možnosti zapojení. Sada obsahuje tlakovou naplněnou láhev, dvojitý manometr, jednoduchý manometr, detektor na vodík, nabíječku, dvě hadice a vysokotlaký i nízkotlaký plnící port. Jsou dvě možnosti, jak zařízení zapojit na AC systém. V prvním případě můžeme jedním plnícím portem pustit formovací plyn do systému a na druhý plnící port připojit manometr, kterým provádíme orientační tlakovou zkoušku. Tento způsob můžeme zvolit, pokud jsou oba plnící porty na vozidle jednoduše přístupné a pokud tam oba jsou. Tím myslím Renault řady II od modelu Megane výš, jež má jen jeden port vysokotlaký. A některé Fordy, které mají nízkotlaký plnící port v pravém předním podběhu. To znamená, že lehce přístupný je jen vysokotlaký port. U nových modelů Ford S-max, Galaxy a Mondeo je potřeba prodloužení na vysokotlaký port, tak lépe přístupný je zase nízkotlaký port atd. Z tohoto důvodu doporučuji druhou možnost zapojení a to tak, že od tlakové lahve vede hadice do boční části budíku, který je umístěný na kapotě měřeného vozidla a z dolní strany budíku vede hadice s jedním ze dvou portů. Můžeme se připojit na plnící port, který je lépe přístupný a orientační tlakovou zkoušku provedeme tak, že utáhneme ventil na budíku a ten měří jen tlak v sytému AC.  Na závěr chci připomenout, že před použitím formovacího plynu systém odsajeme tak, aby v něm nezůstalo žádné chladivo. Jednou z dalších výhod je, že pokud při běžném plnění klimatizace zjistíte plnící stanicí únik, tak systém, který je právě odsátý, naplníte formovacím plynem a příčinu obvykle velmi rychle odhalíte.

 


Aktuální nabídka
Informace
xxx ver video de sexo indonesia bokep simontok joyporn www sex videos hd com video sexo 18 aos porncuze porn110 porn120 oiporn pornthx blueporn roxporn silverporn porn700 porn10 porn40 free porn fre nudist porn900 arab porn blowjob